اصول مديريت كيفيت: اصل اول: تمركز بر مشتري ( Customer Focus ) هر سازماني به مشتريان خود وابسته است و بايد نيازهاي حال و آينده آنان را درك نمايد و نيازمندي هاي مشتريان خود را برآورده نمايد. علاوه بر اين سازمان ها بايد براي عبور از انتظارات مشتريان خود برنامه ريزي و تلاش نمايند . تمركز بر مشتري و درك نيازهاي حال و آينده او باعث پاسخگويي منعطف و سريع سازمان به فرصت هاي بازار و در نتيجه افزايش سود سهام و سهم بازار براي سازمان خواهد شد. رضايت مشتر .




تخفیفان كيفيت ,مشتريان ,مديريت ,سازمان ,اصول ,حال ,مشتريان خود ,اصول مديريت ,مديريت كيفيت ,بر مشتري ,دانلود مقاله ,اصول مديريت كيفيتمنبع

شبیه سازی عددی آبشستگی پیرامون خطوط لوله با استفاده از مدل دوفازی کوپل اویلر-اویلر

مجموعه کامل آموزش تصویری زبان به کودکان(حیوانات,وسایل نقلیه,اشکال,اثاثیه منزل و.....)

«اوراق اجاره به شرط تملیک دولتی» جایگزینی برای «اوراق قرضه»

دانلود نرم افزارهای کامل تمرین شطرنج chessking

مقاله معرفي سيستم عامل هاي مختلف

کارت ویزیت مخصوص عکاسی

دانلود تحقیق سالیتون ها

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت طراحی سایت و سئو اهورا وب استودیو طراحی و دوخت ری وا تعمیر باسکول هر چی بخوای هست قیمت انواع قطعات لودر 470 ارائه طرح توجیهی کینگ اف گلد میلیونر های مجازی سختی گیر رزینی انجام پروژ های اندروید